torsdag 18 oktober 2012

Torsdag





bild från tumblr

Är så chockad över hur fort veckan går! Känns som att det är tisdag, men det är torsdag och en dag närmare lovet. Längtar! Kom hem idag och var hur trött som helst, åt lite mer än vad en normal människa skulle gjort när jag kom hem, och grävde sedan upp en mössa som jag hade förra året. Den är fortfarande lika mysig och nu sitter jag här och intalar mig själv att jag är precis lika gullig som tjejerna på tumblr är. Nu sitter jag här igen och försöker plugga, med min prickiga kudde i knät (som ni ser i bakgrunden på bilderna). Classy.
Innan jag kan få ro i själen så måste jag få veta var tröjan på bilden kommer ifrån. Och tro inte att jag är helt körd som inte ser att det står Redwood på lappen. Jag googlade men hittade inget. Så hjälp mig nu är ni söta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar