onsdag 14 november 2012

Untitled #37

Untitled #37
polo - H&M // parfym - Chloé // Scarf - River Island // Nagellack - Essie (Jazz och Innocent) // Skor - Nike FreeRun iD // Blush - Mac (Peachykeen) // Läppglans - Dior (nr 256)// Armband - Ted Baker (Asos) // Väskor - Miu Miu (top), Asos (under)



Jag åt världens myisgaste frukost idag med havregröt och blåbär+mjölk. Bilden hamnade upp och ner men det gör ingenting. Imorse hade jag körlektion klockan sju, vilket inte var så jobbigt som det först verkade. På eftermiddagen hade jag programmeringsprov och jag önskar verkligen att jag hade mer tid på mig, det är så himla roligt men jag är jättedålig på det. För en stund sedan kom jag hem från ett kollektivtraffikmöte vilket inte alls var så givande som jag hade hoppats på, blev nästan ännu argare än vad jag var när jag kom dit. Nu är jag äntligen ledig, har ingen större koll på skolarbetet just nu och det borde jag nog skaffa mig. Men jag ska mysa en liten stund till först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar