lördag 17 november 2012

Det kunde varit jul imorgon







Var i stan med Olivia nästan hela dagen, det mysigaste som varit på länge! Tanken var att vi imorgon ska ha mysafton med hälsotema, alltså försöka gymma på förmiddagen och sedan på kvällen göra ansiktsmasker, äta frukt och måla naglarna och sådant som tjejer gör. Så vi gick till lush och köpte ansiktsmasker, och jag min älskade Dream Cream, hjälp vad bra den är!! Gick också förbi världens mysigaste affär med indiskt tema (Colors of India på Kungsgatan) och jag hittade så mycket fint, det är nog den ultimata gosaffären. Hundra fina scarfer, jag ville ha allihopa. Men det blev i alla fall en, precis i den färgskalan jag velat ha så länge.
Det var så mysigt att gå där med Olivia i stan, och jag fick verkligen julkänslor. Önskar att jag hade obegränsad presentkassa (eller inte så dyr smak), för jag vill verkligen storshoppa julklappar till alla jag känner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar