tisdag 4 december 2012

Godmorgon



Två bilder från igår. Försökte vara lite Balenciaga på fingrarna men det blev inte direkt någon hit.  Annars är nog jeansskjorta+tjocktröja min ultimata go-to-kombo. Känns som att det är det enda jag har på mig nu för tiden. Men det är inte lätt att vara pigg och klä sig snyggt när det är mörkt dygnet runt. Just nu försöker jag skriva klart en Svenskauppgift som jag helt glömt bort tills imorse. Verkar som att jag är inne i någon sorts död period då jag inte gör någonting alls. Spenderar för mycket pengar på julklappar då, kanske. Jag önskar att jag hade obegränsad julklappsbudget. Eller allra helst att jag var självaste tomten kanske. Fast smal och utan skägg? Vill fylla hela huset med ljus, pynt och godis. Och handla presenter till alla jag känner! Det är så mysigt nu när snön kommit också, i alla fall när man slipper gå ut i det. Riktigt längtar till allt kollektivtrafikskaos. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar