fredag 30 november 2012

qwertyuiop

1. Har lärt mig uppskatta havregröt, det är riktigt gott med frukt i faktiskt. Och så blir man så himla mätt! 2. Upptäckte något jobbigt med gymmets löpband. Två har fläkt och två har bättre räknesystem. Man får helt enkelt välja och det är jobbigt. 3. Pluggar på som en duktig elev 4. Cajsa fick ha på sig min hatt och en stund såg han lite grann ut som Bruno Mars. 5. Min ansiksmask från Lush. Luktar så gott att jag vill äta den, men ser inget direkt resultat.. 6. Första gången på terminen då jag vaknade på morgonen och orkade sminka mig.

Gud vad det känns som att den här veckan gått långsamt! Så himla skönt att det äntligen är fredag, ska till Peter i helgen. Just nu är det idrottslektion som jag inte är med på, försöker istället att analysera Clockwork Orange. Så hemsk film men jag kan inte låta bli att älska den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar