måndag 26 november 2012

måndagsmys


"Peter, se mig i ögonen och säg att jag inte har den snyggaste träningströjan någonsin."
"Jag är nog snyggare i min."

Måndagar har blivit min egen lilla myskväll. När jag kommer hem från gymmet så tar jag en lång skön dusch och verkligen pysslar om mig själv med bodyscrub och extra goda tvålar. Sedan tar jag ansiktsmask, och målar om naglarna (dock inte idag, är alldeles för stressad för det!) och bara myser med mig själv. Just nu sitter jag i min säng med blött hår och pluggar. Har inte gjort något skolarbete alls i helgen, och vi hade buffertdag idag men ingenting blev gjort iallafall. Så nu har jag ganska mycket att ta itu med, men det gör ingenting för alla mina tvålar och ansisktsmasker får mig att lukta så gott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar