söndag 27 januari 2013

First things first





Hoppas att ni aldrig slutar älska trötta kvällsbilder och långa texter, för nu är här några till. Det blir ju så när man aldrig tar med sig tjockenkameran någonstans. Lovade ju att börja använda kompaktkameran men det har inte blivit av trots att den följer med överallt. Jag är nog inte den som drar fram kameran vid alla tillfällen utan njuter hellre av stunden. I vilket fall som helst så kom jag i vanlig söndagsordning tillbaka från Peter. Det känns som att den här helgen varit riktigt lång. I fredags shoppade vi lite kläder (ett par jeans som han var farligt snygg i), åt långmiddag ute och såg äntligen the Hobbit. Lördagen var vi riktigt duktiga, handlade och lagade mat och sedan blev det 20-årsfest för någon som jag inte känner. Idag har jag varit ett svart hål och ätit allt jag kommit över. Man behöver sådana dagar också.
Just nu tassar jag omkring i min favoritoutfit (en alldeles för stor, mjuk denimskjorta, trosor och raggsockar), är på humör för lite 'cafuné' som hipstern skulle säga.
Bläddrar i en ny Company och längtar efter sommaren.
Precis så vill jag ha den, som på bilden. Lätta skor, en lite för liten väska, enkla accessoarer, mycket fotografering. Min vanliga sommardoft, inspirationsdagboken och ett alldeles för rosa läppstift. Sedan är jag redo för äventyr.
Fast först ska jag sova, för imorgon är det måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar