måndag 28 januari 2013

Fylla år

ölk 2.0kläder välkomnas alltid, i alla typer och material. // Solglasögon, ett par poppiga i rolig form. Gärna tortoise eller genomskinligt.  // En enkel, blå, slät skjorta. Denna är så klart från Ralph Lauren // Ett canonobjektiv (EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 om det säger er något) // Påsaktig väska från Zara. Påminner lite om den från Celine som man spanat på allt för länge // Parfymen Molecule 01 som låter som mirakel // Genomskinlig ögonbrynsgel // YSL glossy stain i en klassisk vardagsfärg // Kashmirtröja, denna är från Uniqlo // the Casual Vacancy // Snygga skärp är en bristvara hos mig, här ser ni mango, nelly och bikbok // Ett nytt ipadfodral, detta är från Stella mcCartney, men om någon skulle orka knåpa ihop diy-versionen så uppskattas det med. 

Inom en mycket snar framtid fyller jag år. 18 år. Det där som man alltid tyckte lät så stort och vuxet. Nu är det mindre än tjugo dagar kvar och jag känner mig varken stor eller vuxen. Men jag har mycket att se fram emot, och stor och vuxen blir man kanske med tiden, hoppas jag. I vilket fall som helst så har jag knåpat ihop ett litet collage med saker jag tycker om, som ett litet tips till alla som undrar. I år blir det i alla fall på en mysig födelsedag i fjällen med bästaste bästa Olivia, favoritrestaurangen på kvällen och återuppta snowboardträningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar