söndag 6 januari 2013

Kanske, kanske inte

bilder: här, här och tumblr


T-shirt - VS Pink // Nytt favoritkaffe från Nespresso i Ryssland (kokossmak) // Läppstift från Estée Lauder // Korres Lip Butter i färgen Wild Rose // Chloé parfym // Revlon lip butters (Pink truffle på bilden) // Minimalt korshalsband från Dogeared // Gammal favoritkopp // Väska från Åhléns // Polaroidfoton


Kan inte fatta att jag klarade av att skriva klart tre uppsatser på två dagar. Enda som är kvar är lite korrekturläsning och sådant. Lycklig!
Just nu är jag mest sugen på att det ska bli lite varmare ute. Sådär så att man bara kan slänga på sig en t-shirt och när det är som kallast tar man bara en skinnjacka. Jag vill ha solglasögon, picknick, och uppsatt hår utan att frysa om öronen. Att cykla i öppna skor och ha musik i öronen. Det saknar jag! Det är lite konstigt hur man så fort nyår är över så vill man ha sommar direkt. Eller i alla fall jag. Jag är jättetrött på att frysa och jag saknar Smögen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar