söndag 3 mars 2013

Always Gold



1. Lite ny shopping/presenter. Längtar till sommar och ledighet.
2. Min favoritbild, någonsin. Från tumblr någonstans
3. //

Allt har stått så still senaste veckan. Åkte till Peter, såg hans musikal. Bland de bästa. Tog hand om honom, han var sjuk och yrade och trodde han var en bläckfisk. Kom hem, fick samma sjuka. Har varit hemma nu i vad som känns som en evighet. Igår kom Olivia över och piggade upp mig iallafall. Vi följde #melfest på twitter och jag kunde inte låta bli att tokälska Anton Ewalds ena dansare. Röstade till och med. Men inte på Ewald, utan på dansaren. Bara så att ni har det klart för er. 
Om 29 dagar åker jag till London och det är allt jag kan tänka på. Tre nätter blir det, och jag har redan en alldeles för lång lista på allt jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar