söndag 17 februari 2013

Hemma

Hittade mitt Alice i underlandet-block från Tokyo. Älskar att bara bläddra igenom det.


Tillbaka från ett minst sagt välbehövt lov. Trots det känner jag mig inte redo för att gå tillbaka till skolan. Vet inte vad det är med mig, motivationen ligger på noll. Lägger upp ännu en rutad bild på hur min vardag sett ut innan och under lovet. Och lite smått från idag, typ. Ej i kronologisk ordning.

// Gymmande med min syster // Gjorde mig fin med Olivia inför en stor middag i Sälen, vilket senare visade sig vara helt förgäves då de bestämde sig för att sätta oss vid barnbordet. Blev helt missförstådda resten av kvällen. Bilden föreställer en svår diva. // Cajsa valde att spendera mycket tid ihop med oss i stugan iallafall. // Kan man kalla något för favorit efter bara en (två) användningar? Älskar Essies "Ballet Slippers" nu. // Vad gör man inte när man går till gymmet utan hörlurar? // Amanda och jag modellar i bilen. // Jag fyller år och vi går på middag (äter oss tjocka) // Någon vecka innan lovet hade vi en mindre tjejmiddag hos mig som slutade i soffan // Mamma kom hem från affären med tidning och bär. Sedan blev det inget plugg gjort den dagen (idag).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar