söndag 3 februari 2013

En skymt av sol, en doft av vår


Jag har haft en lång, mysig helg med massor av kul, och framför mig har jag vad som ser ut att bli en stressig vecka.
Det känns som att mitt huvud ligger i koma och jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till. Kan inte plugga, inte göra något kreativt, och vad jag än försöker mig på så blir det bara konstigt, otillräckligt och fel. Det bara funkar inte. Om någon hade frågat mig vad jag gör på dagarna egentligen så hade jag nog inte vetat vad jag skulle svara. Såå skönt att det snart är lov, så man kommer bort lite. En annan sak som ska bli underbart är Frankrike. I början av juni åker Olivia och jag till Cannes, och jag längtar huvudet av mig. Precis som hon sade så åker vi när det fortfarande är skola och kommer hem när det är lov. Det är perfekt, exakt så det ska vara. Här har ni en lista att läsa, för sådana är jag fortfarande bra på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar