lördag 12 oktober 2013




Upptäckte att jag kunde använda mitt iPadfodral från Marc Jacobs som clutch. Den är så hiiimla snygg! ||  Hittade en bild från i somras på en frisyr Amanda gjorde. || Återupptäckte en gammal väska som är pytteliten men som har plats för ALLT! Ser ni telefonluren som sticker upp? Haha || Har shoppat lite på senaste, och här är favoriterna just nu. 

Är ultramegasuperstressad och har hur mycket som helst i skolan, plus en tenta som ska in på tisdag och jag är hur stressad som helst. Har idag på mig, och så kvällarna fram till tisdag. Veckan har med andra ord varit fullt upp på alla fronter. Peter har varit här till och från, jag är så himla glad att han äntligen ska flytta hit. Olivia med familj var här hemma på middag, och vi gjorde "årets sista grill" med hamburgare, coleslaw, dressing och pannacotta till efterrätt. Allt hemmagjort av Amanda, hon är så himla fixig när det kommer till mat och bakning, jag tror hon blir nästa Jamie Oliver. Hon är för övrigt på modelljobb just nu, och det känns lite tungt att inte vara den snygga systern längre, haha.
Det är nästan pyttelite skönt att mitt id är borta (spärrat) och jag inte har kunnat gå ut på sistone, känns som att mycket viktigt hade flugit genom fönstret om jag varit ute mera dessa sista veckor. Snart ska vi ju till London också, och då behöver man alla sina besparingar. Det ska bli så himla härligt att komma dit igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar