lördag 21 december 2013

December








Julbak || Färdigt jubak || Kunde inte låta bli att fota denna söta || Accessoarer jag älskar || Paketinslagning! || Ny kokbok med fina avdelningar || Älsklingsparfymer, kväll, dag och efter känsla || Sneak peek

En del bilder från senaste tiden hos mig! Igår var det julavslutning, och det hölls så fina tal, lektes lekar och så hade vi secret santa! Inviger min första jullovsdag med tentaplugg, detta är den näst sista jag har kvar. December har varit både mysig och jobbig på samma gång med så mycket plugg att jag knappt kunnat andas, men också mycket mysigheter. Hemma har det julbakats, dock inte av mig, men jag har fotat, tittat på och njutit av lukten. Massvis med paket har slagits in, och de ligger nu och trängs i min garderob. Snart kommer granen in och då ska den pyntas.
Sista bilden visar lite av min balklänning som redan har kommit, och jag är så himla glad över den! Fick den måttsydd, valde färg och den är helt perfekt, kan knappt vänta till balen. Våren/sommaren 2014 kommer bli helt otrolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar