söndag 22 december 2013

Dränerad

 Snyggaste vovven || Älskar mina collage || Ser fram emot att få hugga in i dessa
  Julavslutning, älskar hur Livia fotar || Mitt ansikte på en daglig basis || Jag är ett stort barn, älskar fortfarande att ha chokladkalender 
Julklapparna är nu installerade under granen || Tenta, och Ryskt tema || Har velat ha en liknande ring från Sophie Bille Brahe så länge nu, men har inte 10 000 över så det fick bli den här från ur och penn istället. Är supernöjd! 

Har totalt slut på energi, den här tentan blir min död. Nu måste jag bli klar, står inte ut en minut till! Har i skrivande stund en paus från min plågoande som stavas Ryskt nittiotal, det är ett otroligt intressant och spännande ämne, dock inte när man sitter med sjuk tidspress och ont i hela kroppen. Drömmer mig bort till lediga dagar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar