fredag 27 december 2013

Mer jul









 || Amanda och jag på julafton  || Cajsa i Amandas täcke  || Juliga cup cakes  ||  Julgran!!  || Cajsa är hongri  || Älskar när det är fullt av juliga blommor hemma  || Nallen och ljuset kom i min julstrumpa, nagellacken är julklappar och kortet är från min Matilda!  || Inte direkt modellmaterial (haha), men älskar den här bilden 

Lite mer julbilder från senaste dagarna, primärt julafton men även dagar innan och efter. Har börjat ta mer och mer bilder nu, vet inte om det är mest för att jag har jullov och är (typ) ledig eller om jag bara är mer inspirerad. Förmodligen båda! Julen var så mysig, vi var tretton stycken och åt långbord i vardagsrummet, och eftersom alla hade med sig sina julklappar så blev det ganska mycket under granen! Har spenderat massa tid med familjen, fick helt otroliga julklappar, ätit MASSOR av julmat(srester), fått absolut och totalt bekräftat hur mycket jag hatar mellandagsrea osv. osv. Imorgon åker vi upp till Sälen för skidor, nyår och mer tentaplugg. Det ska bli kul, trots tentan (för jag vet att belöningsshopping väntar när jag kommer hem, hihi). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar