lördag 7 december 2013

Julkänslor



Så mycket julkänslor överallt! På senaste har jag shoppat så mycket julklappar, det är så mysigt och hela stan är så julig och fin! Cajsa har blivit klippt, och nu fryser han så mycket att han till och med är okej med att ligga bredvid mig i sängen och kramas. Har också dekorerat egna adventsljus, efter inspiration från Livia. I mitt huvud har jag redan gått på lov och kan för mitt liv inte sätta igång med något skolarbete. Känns som att vi har så mycket, men jag är helt förlamad. Har även uppgifter att göra över lovet, vilket känns helt fruktansvärt. Men som så många gånger tidigare får man ta och tråka sig igenom det, för jag vet ju att det snart är slut. Balklänning och studentmössa är beställda, kan inte vänta tills klänningen kommer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar