tisdag 26 november 2013

Zara



Untitled #57









Åååh vad jag vill se ut så här just nu!!! Halsduken från Zara är så otrolig. Den är stor, varm, rutig på ena sidan och fiskbensmönstrad på andra. Det var ett riktigt krig att få tag på den, tre eller fyra zarabutiker i London, tre här hemma och dagliga besök på webbsidan (samt uppskrivning på tre länders väntlistor) senare så fick jag äntligen tag på den.  Zara är helt underbart, deras kläder passar kortisar som jag och det mesta har grym kvalitét! Typ som väskan jag köpte där förra året, köpte den för att jag behövde en bra "tillfällig" väska som skulle hålla tills jag hittade en bättre, men är så otroligt nöjd med denna! Efter c.a. ett års (tror jag) användning ser den fortfarande nästan ny ut, den har hållit formen och är fortfarande perfekt! Enda som är synd är att man antingen måste leka tetris, eller bara ha platta grejer i den. Men det funkar för mig, för den är så bra i övrigt. Och så är den lite lik Pradas Saffiano, hi hi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar