söndag 26 oktober 2014

Jag tänkte sjunga nåt för dig igen, men när jag blir för full för att sjunga kan vi promenera hem i GBG-regn

Igår var Matilda, Jacob, Jimmy och jag på Kontiki för deras Håkan Hellström-kväll. Vi (läs: jag) trodde man skulle vara extremt tidig pga. så mycket folk, så vi var lite väääl tidiga och det var inte alls mycket folk där. Så vi tog ett bord och drack lite drinkar.
Badrumsselfie. För första gången sedan i somras drog jag på mig en kjol. Till det hade jag mesh-topp och glitterbh under. Kände mig såååå snygg men när jag promenerade hem på kvällen kändes det som ett mindre smart drag. Matilda var också så jäkla snygg (som vanligt) och hon hade guldig eyeliner 
 Jag försökte dansa som Jimmy cirka 99% av tiden. Även när vi inte var på dansgolvet
Jättetaggade på Håkan och vi sjöng väldigt mycket och väldigt högt. Sexy voice is back 
 Testade lite olika signaturer. Här ser vi Olof Plalme
Och en selfie till. När vi upptäckte att det inte var sådär överdrivet bra drag på Kontiki så tog vi en vagn ner till Gretas istället. Jimmy och jag stannade lite längre, tog halv tre-bussen hem och spenderade sedan jättelång tid med att vara förvirrad över hur jag kunde vara hemma redan tjugo över två. Visade sig att det var dags att ställa tillbaka klockan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar