tisdag 22 oktober 2013

Ur fas




bilder från tumblr




Har kommit in i en sådan dålig fas i skolan, jag är som i koma under dagen och kan bara koncentrera mig tidigt på morgonen eller senare på kvällen. Och det är så himla irriterande, för det innebär att jag har mycket färre timmar innan mitt "pluggspann" tar slut. Värdelöst, verkligen. Tur att det bara är tre dagar kvar till lovet, eller egentligen två, så att jag kan komma helt ur fas och börja om sedan igen. Jag vill just nu egentligen bara ha en sådan där dag där det ösregnar ute, man hör vinden och det är kallt, men så ligger man nedbäddad i sin säng, med fler kuddar än vad som får plats, och en stor kopp te som inte tar slut och som inte kallnar, och bara titta på tv-serier. Är sjukt gossip girl-sugen faktiskt. Jag längtar ihjäl mig till London, det blir min fjärde gång, men det känns ändå surrealistiskt. Typ som idag, när pappa smsade mig om bordsbokning på söndag, och jag var tvungen att tänka flera varv innan jag fattade att han menade London. Längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar