söndag 3 november 2013

Defying Gravity






Promenad med min överfotogeniska lillasyster || Blandade nagellack själv, blev hur fint som helst || Försöker börja måla igen || Lite beautyshopping från London || Flappergirl på halloween

Mitt höstlov har varit så mysigt, och långt. Har gjort högskoleprovet för första gången, och dagen efter det åkte jag till London med min familj och Olivia. Åt massa härliga middagar ute, bland annat en med Matilda, och shoppade en del (inte otroligt sjukligt mycket alls, är faktiskt till och med överraskad). Såg Wicked-musikalen, och den var helt fantastisk. Jag har faktiskt inte ett enda foto från London just nu, är helt värdelös på att fotografera roliga stunder, föredrar att vara hundra procent närvarande. Dock sprang jag på en engångskamera på stan en dag, så den har jag tagit lite bilder med! Sedan jag kommit hem så har jag pluggat, övningskört, gått på promenader, saknat Peter på ett helt sjukt sätt, och varit på halloweenfest. Man skulle kunna tro att jag så här på en söndag kväll tycker att det ska bli skönt med vardag igen, men jag har verkligen pluggångest och det går så trögt. Håller på med två uppsatser och en hemtenta, och har sådan ångest att jag vill spy. Speciellt över hemtentan. Dock fick jag godkänt på min förra, så förhoppningsvis går det bra nu med, trots att jag bara har en vecka på mig. 
I övrigt har jag många och stora planer på vad jag vill göra härnäst. Det finns så mycket roligt att göra och uppleva att mina viktiga skoluppgifter försvinner ur min hjärna, vilket absolut är kontraproduktivt då jag behöver så bra betyg jag kan få för att få möjlighet att göra alla grejer jag vill. Men ja, mamma, om du läser det här; jag ska plugga. Nu på direkten faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar