söndag 10 november 2013

Livsviktigt







Ovan: two things that I live by. 
Faktumet att man kan vara totalt genomsnygg i grått hår heter Sarah Harris, och varje gång jag ser henne vill jag bli äldre och ha designerkläder och grått hår. 
Samt mina sex livsnödvändigheter. Vet att jag ständigt ändrar favoriter men tror att dessa är statiska. 1. Tangle Teezer, do I need to say more? 2. Dr Lipp 3. Snabbtorkande överlack. Föredrar Seche Vite, men Sally Hansen är klart godkänd också! 4. Handkräm från Soap and Glory 5. Ögonfransböjare. Nyupptäckt favorit är från Shu Uemura men den på bilden är något annat som jag inte minns. 6. Triangelaktig hårklämma som sätter upp ganska snyggt och håller upp håret stenhårt så man slipper ta om det varannan minut.

Om människor var som katter och hade nio liv, så förlorade jag nog ett idag. Sista tentafrågan hade jag fem timmar på mig att göra. It wasn't pretty, but I made it. Drog över tiden med en och en halv timme, så satt totalt sex och en halv timme (med två pauser á 20 minuter) och gjorde färdigt. Som sagt, bättre resultat har man ju fått tidigare, men jag klarade det. Nu sitter jag och återhämtar mig, innan det är dags att fortsätta med filosofiplugg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar